„A Müpa a tiétek is!” – Interjú Káel Csabával, a Müpa vezérigazgatójával
A Müpa szinte bármely pontjáról csodás panoráma tárul az ember szeme. A kulturális létesítmény Európában is egyedülálló sokszínű programkínálatával és elsőrendű akusztikájával, Magyarországon pedig a Forbes nemrégiben a hetedik legmenőbb márkának választotta. Káel Csaba vezérigazgató büszke az intézményére és a Müpa által szervezett fesztiválokra. Hogyan jött létre az intézmény? Mire hivatott? Milyen marketingtechnikákat használ? Kiket akar megszólítani? Mit kell tudni a tavasz egyik legfontosabb eseménysorozatáról, a 38. Budapesti Tavaszi Fesztiválról? Káel Csabával beszélgettünk.
Formula E – A hangtalan bestiák csatája
Mára már a Forma-1-es autóverseny-sorozat mondhatni minden embert elért a Földön, milliók szurkolnak és izgulnak futamról futamra kedvenc csapataikért és pilótáikért. Az 1950-es első mérkőzés óta eltelt közel 70 évben számos legendás pilóta jött és ment, számos bravúrt és bukást láthatott a nagyközönség. Bár a sportág népszerűsége töretlen, a technológia elszaladt egy kicsit a belsőégésű Forma 1-es motorok mellett.
Klikkfétis – Szembenézés legújabb függőségeinkkel!
Legtöbben a különböző méretű képernyők társaságában töltjük mindennapjainkat, ébredéskor az első érintést is a mobilunk kapja, hiszen miután telefonunkon kinyomtuk az ébresztőt, általában tovább böngésszük rajta a napi híreket és chaten vagy e-mailen tartjuk a kapcsolatot munkatársainkkal, barátainkkal. Életünkbe beépültek az okostelefonok, tabletek és notebookok, mi pedig egyre kevésbé tudunk vagy akarunk nélkülük létezni. De új függőségeink mennyire befolyásolják az életminőségünket? Kutatások szerint olyannyira, hogy vannak, akik előbb mondanának le a szexről, mint az okostelefonjukról.
A saját műsorokban rejlenek a tartalékok
Zájer Attilával, a TV2 Csoport ügyfélkapcsolati igazgatójával a fiatalok eléréséről, új csatornákról és műsorokról, online fejlesztésekről és a hirdetői piac alakulásáról beszélgettünk.
„Mindenki csak nyírni akarja a birkát, etetni nem” – interjú Puzsér Róberttel
A Business Class Magazin elsősorban az üzleti élet nagyágyúit kapja diktafonvégre, azonban havi témánk, a média aktualitásainak és változásainak bemutatása nem lehetne teljes anélkül, hogy egy ízig-vérig véleményvezér médiaszemélyiséget ne kérdezzünk meg. A mindig sarkos álláspontot képviselő publicista, influencer Puzsér Róbertet lapunk főszerkesztője és felelős szerkesztője faggatta. Figyelem, szókimondó tartalom következik!
„Érdekes dolgokat kell csinálni, amelyek működhetnek reklámként is” – interjú Gulyás Jánossal a Wavemaker ügyvezető igazgatójával
Magyarország egyik, ha nem a legelismertebb reklámszakembere szerint az óriásplakátok részei a városképnek, Mark Zuckerberg akkor kedvez a hirdetőknek, ha a fogyasztóknak kedvez, a választásoktól pedig nem vár nagy változást. Gulyás Jánost többek között az utóbbi időben kialakult médiaügynökségi listák körüli feszültségekről kérdeztük, álláspontja az, hogy az ilyen ügyek túl sok energiát vesznek el, miközben a jelenlegi szabályozói környezetben fontosabb lenne az iparági összefogás.
Drónokkal a hatékonyabb leltározásért – Bemutatkozik az Aeriu
Kereskedelmi forgalomban kapható drónok segítségével teszi hatékonyabbá a leltározás folyamatát az innovatív technológiára építő magyar startup, az Aeriu. Ellenrieder Gergellyel, a szoftvercég ügyvezető igazgatójával beszélgettünk fejlesztésük előnyeiről, a megvalósításról és hosszú távú tervekről.
„Minél több film készül, annál nagyobb eséllyel készül olyan, amelyik kitűnik az átlagból” – Interjú Hutlassa Tamás producerrel
Soha nem volt még ennyire sikeres a magyar film, soha nem látogattak ennyi magyar filmet a mozikban. Az elmúlt év két közönségfilmje, a Kincsem és A Viszkis hatalmas siker lett, nézőszámaik pedig rövid időn belül hatalmas rekordot döntöttek. De minek köszönhető ez az eredmény? Mennyit számít a marketing? És mennyit számít egy jó forgatókönyv? Egyáltalán mi a producer feladata a filmkészítés folyamatában? A BCM kérdez, a két sikerfilm producere, Hutlassa Tamás pedig válaszol.
Változó szemléletmód a fogyasztói eléréshez – A Z generáció aranyhal-effektusának kijátszása
A márkáknak egyre inkább meg kell küzdeniük a fogyasztói figyelemért, de nem mindegy, hogy azt milyen eszközökkel teszik. Az ADDICT Interactive és a MITTE Communications közös iparági felmérést készített, melyből kirajzolódik: a brandinget és a performance marketinget ötvöző kampányok értékesítéstámogatás, márkaismertség és költséghatékonyság terén is jóval nagyobb eredményességet hozhatnak. Napjainkban a Z generáció hatékony elérése a legnagyobb kihívás, hazai szakemberek szerint személyre szabott üzenetekkel és a közösséghez való tartozás érzésével azonban ők is meggyőzhetők. Batta Barnabással, a MITTE Communications stratégiai igazgatójával beszélgettünk.
„Mi vagyunk a legnagyobb hobbirendezvény” – Interjú a SMART Konferencia főszervezőjével
Dobó Mátyás főtevékenysége a digitalizációs fejlesztéseket érinti, élete egy másik szegmensében pedig csapatával, az Endless.Consultinggal szervezi a SMART Konferenciát, amelynek végén általában úgy dönt: ez volt az utolsó. Aztán valahogy mégis jön a következő. Véleménye szerint a politika nem szabhat határt a technológiának, a díjak leginkább a helyzetbe hozásról szólnak, …