Ezért megéri télen is lemenni a Balatonra!
Szikra Gabriella neve mindenkinek ismerősen csenghet, miután a Konyhám nevű gasztrokocsmával megmutatta, hogy egy balatoani strandbüfé is kínálhat magas minőségű ételeket. Mindössze két nyári szezon után párjával eldöntötték, hogy télen is kiszolgálják vendégeiket és megnyitották a Konyhám Stúdió 365 nevet viselő éttermet pazar kilátással a Balatonra. A tulajdonossal beszélgettünk.
“Ez a hat hét test és lélek összjátéka”
Az elmúlt időszakban számos olyan fontos magyar alkotás került moziforgalmazásba Magyarországon, amik a jelenről, a ma társadalmáról, annak szereplőiről és azok megküzdésről szólnak, tabuk és szépelgés nélkül. Ebből a sorból magasodik ki a Hat hét, Szakonyi Noémi Veronika és Vincze Máté Artur alkotása, mely az utóbbi évek egyik legerősebb felnövés történetbe ágyazott drámája felelősségről, lemondásról, magányról és gyászról az örökbeadás kérdésén keresztül. A rendezőpárral a karakter megformálásról, a forgalmazás nehézségeiről, a filmet követő visszajelzésekről és az örökbeadás kérdéséről beszélgettünk.
Kétkezi értékteremtés
Varga Zsombor már gyakornokként is az autóipar egyik meghatározó és saját területén piacvezető vállalatánál, a Michelinnél dolgozott, ezt követően pedig az ott, valamint a Fordnál a kommunikáció, értékesítés és projektmenedzsment területeken vezető pozícióban eltöltött évek után, hét évvel ezelőtt csatlakozott a világ legnagyobb autógyártójához, a Toyotához, ahol azóta is a …
Válts egészséges életmódra a Retekkel!
Hagyományos ételeket igyekeznek elkészíteni diétás alapanyagokkal – ez a mosonmagyaróvári Retek bisztró koncepciója. Balogh Tünde tulajdonossal beszélgettünk a bisztró megnyitásáról, célokról és jövőbeli tervekről
A kamera az én empátiám
Január végén a Budapesti Nemzetközi Dokumentumfilm Fesztiválon került bemutatásra Püsök Botond első egészestés kreatív dokumentumfilmje, a Túl közel/Too Close, ami az RTL+ streaming csatornán is megtekinthető. A személyes, őszinte és rendkívül bátor film kapcsán az alkotó mesélt a készítés bensőséges folyamatáról, a szereplők megéléséről és arról, milyen hatással lehet egy ilyen dokumentumfilm a változás előmozdítására.
Vidéki romantika a belváros szívében
Honnan tudhatjuk pontosan, hogy egy étteremben mi kerül a tányérunkra? Mekkora utat tett meg a csirke vagy a zöldség, amíg a villánk hegyére kerül? A Dohány utcai Tatiban a „farm to table” koncepciónak köszönhetően kétségek nélkül lakomázhatunk, itt az étel a legrövidebb úton jut el a helyi termelőtől az asztalunkra. Poisson-Angeli Barbara társtulajdonossal beszélgettünk az étterem koncepciójáról és épülő otthonukról, a biatorbágyi farmukról.
Mozaikcsaládból született vállalkozás – Interjú Kozák-Ágó Szilvia life coach és mentorral
“A vállalkozásom az életemből született és az emberekben zajló változások alakítják, formálják” – írja magáról Kozák-Ágó Szilvia life coach és mozaikcsalád mentor, aki 25 év után hagyta ott a közszférát, hogy éppen a Covid idején elindítsa saját coaching-alapú vállalkozását. Több újragondolást követően ráébredt, a legjobb megoldás az lesz, ha organikusan, önmagából építkezik, hiszen mozaikcsaládosként maga is ugyanazokkal a kérdésekkel, nehéz helyzetekkel és problémákkal szembesült, amikben most ügyfeleit segíti. Vállalkozása elindítása mellett a mozaikcsalád mibenlétéről, a leggyakoribb nehézségekről és a prevenció és edukáció fontosságáról beszélgettünk.
Felnőni a Balatonon – Interjú Kerékgyártó Yvonne-nal, az Együtt kezdtük című film rendezőjével
mozikban is erős nézőszámmal teljesítő közönségfilm a streamen is nagyon népszerű. Kerékgyártó Yvonne rendezővel a forgatást megelőző rengeteg munkáról, a Balaton filmbéli karakteréről, a felnövés kérdéseiről és a hiteles ábrázolásról beszélgettünk.
Prémium bisztró Angyalföld szívében
Tamás sokoldalú üzletvezető gondjaira bíztak. Vele beszélgettünk az üzlet eszmei megszületésének történetéről és a különleges csemegékről, amiket kínálnak.
Óriásit robbanhat a TikTok-marketing
A nehéznek ígérkező idei évben hatványozottan is fontos lesz a cégek számára, hogy több marketinglábon álljanak egyszerre. Gál Kristóf vállalkozófejlesztési szakember szerint 2023-ban a TikTok lesz a leghatékonyabb marketingeszköz, újra szexivé válnak az offline hirdetések, aki pedig az alacsony árakkal próbál versenyezni, annak komoly problémái lehetnek. Hozzátette, aki nem tudja megmondani, mitől különleges a cége, gyakorlatilag meg van pecsételve a sorsa.