Dzsudzsák Balázs, Erdei „Madár” Zsolt, Nagy „Csonttörő” János, Berki Krisztián – jól csengő nevek, akik az évek alatt a Felix Promotion berkein belül képviseltették magukat. A társaság vezetőjével ökölvívásról, személyes márkaépítésről, megosztottságról, televíziós közvetítésekről és a hozzátartozó fogyasztói kultúráról, valamint az MMA-ről is beszélgettünk.

A sportközvetítések hagyományosan a televíziók legerősebb műsorai közé tartoznak: egy-egy mérkőzés miatt még azok is hajlandóak a képernyő elé ülni, vagy épp egy bajnokság kedvéért előfizetni, akik ezt máskülönben nem tennék meg. Ám a fiatal generációk és a valódi rajongók ennél is többre vágynak, és a technológia segítségével a szolgáltatók egyre magasabb színvonalon igyekeznek szórakoztatni nézőiket.

A KayakFirst magyar startup vállalkozás célja, hogy saját fejlesztésű eszközével helyettesítse a sportágspecifikus mozgásformák – így a kajakozás és a kenuzás – gyakorlását a téli időszakban. Hosszabb távon szeretnék, ha a teljesítménymérő applikációval ellátott innovatív okosevezőgép általános fitneszeszközzé válhatna, akárcsak egy szobakerékpár. Weimper József alapítóval beszélgettünk fejlesztésük hatékonyságáról, befektetésekről, terveikről.

A Budapest Honvéd FC tulajdonosa nem kér a kommunista ünnepekből és a németekből, nem emlékszik, hogy bármit is megbánt volna életében, sajnálja, hogy megszűnt a Magyar Nemzet és a Népszabadság, úgy gondolja, hogy amíg nem voltak online streaming szolgáltatók, addig többet szeretkeztek az emberek, valamint, két antipatikus szereplő verekedéséből ki akar maradni – nevezzük őket, akár Videotonnak és Ferencvárosnak, vagy éppen Godzillának és King-Kongnak. A markáns stílusáról ismert szakemberrel többek között politikáról, sportról, médiáról, turizmusról, iparról, filmgyártásról és kereskedelemről beszélgettünk, de szóba került Csurka István, Kádár János, Jancsó Miklós, Vona Gábor, Csányi Sándor, Georges Leekens és még Donald Trump is. Átfogó interjú született.

2017-ben nagyon jól teljesített a magyar prémiumautók piaca, hiszen már rég kiheverte a válság utáni szűk esztendőket. A magyar piacot a három nagy német gyártó, a Mercedes, a BMW és az Audi uralja, ők adják az eladások kétharmadát. Az ízlés és az igények sokat változtak az elmúlt években, a klasszikus limuzinok helyett pedig a városi szabadidő-autók (SUV), a hibrid és az elektromos meghajtású autók lettek a kedvencek.

Minden kislány arról álmodozik, hogy egyszer fehér lovon eljön érte a jóképű herceg, és egy hatalmas gyémánttal ékesített gyűrűvel megkéri a kezét, majd boldogan élnek, amíg meg nem halnak. Ám a valóság ennél árnyaltabb, sokaknál elmarad a romantikus lánykérés, a gyémánt és a fehér ló is, néhány lánynak pedig még a potenciális férjjelölt felkutatása is gondot okoz. Életre szóló romantikus pillanat vagy lélektelen dollármilliárdos üzlet lett az esküvő? A következő összeállításban olyan vezető nemzetközi divatházak lélegzetelállító menyasszonyi kollekcióival ismerkedhetnek meg, amelyek mindenkit az oltár elé csábítanak. Akár többször is.

Április 11-én – József Attila születésnapja mellett – az egész magyar költészetet ünnepeljük. Ha nem is olvasunk nap mint nap verseket, illetve nem járunk gyakran felolvasóestekre vagy kötetbemutatókra, ez a nap kiváló alkalom arra, hogy mindezt megtegyük. Aki szemfüles volt, és kitartóan keresgélt, az 2018-ban is számos programot találhatott magának. Jómagam délután vettem be magam a fővárosba, a felhozatallal kapcsolatban vegyes érzéseim voltak – a következő hasábokon az olvasók ezekből az élményekből kaphatnak ízelítőt.

Az elmúlt kormányzati ciklus során a Városliget átalakítása körüli munka kiemelt figyelmet kapott, sok támadás érte, amiért – a beruházás ellen tiltakozók véleménye szerint – „felforgatják” Budapest legnagyobb összefüggő parkját. A Liget Projekt ezzel szemben értéket teremt, amelyet komoly szakmai egyeztetés előzött meg. A beruházásról dr. Gyorgyevics Benedeket, a Városliget Zrt. vezérigazgatóját kérdeztük.

Meyer Eszter-Virág 12 év blogolás után új vizekre evezve, beszerzett néhány túlméretes farmerdzsekit, virágokat, versidézeteket festett a hátukra és minimális tőkéből márkát alapított. Ötlete áttörte az Y és Z generáció ingerküszöbét, hatalmas az érdeklődés a pár hónapos brand kézzel felújított termékei iránt. Mit csinálna másképp, ha most indítaná be a vállalkozását? Hogyan lesz egy micro influencerből tervező? Milyen a magyar dizájn- és blogközeg? Megkérdeztük.