AZ ELEGANCIA NAGYKÖVETE: ARMANI
A legsikeresebb itáliai divattervezőt a Forbes 2017-ben az olasz milliárdosok listáján a harmadik helyre rangsorolta. Több mint négy évtizedes munkássága alatt világhírű popsztárokat, filmcsillagokat, ismert politikusokat, közéleti szereplőket és ismert feleségeket öltöztetett. Nevével fémjelzett birodalma ma már nem csak ruhákból, hanem kiegészítőkből, illatszerekből, lakberendezési tárgyakból, kávézókból és hotelekből áll. A Business Class Magazin összeállításában legújabb kollekcióin keresztül bepillantást nyerhetünk Giorgio Armani mesés világába.
„A SZÍNHÁZNAK MINDIG VÁLTOZNIA KELL AHHOZ, HOGY A NÉZŐ KÖVETHESSE”
Máté Gábor színigazgató, színész és rendező egy sikeres színház működéséről, színház és társadalom viszonyáról, és a színészet változásairól mesélt lapunknak.
BARANGOLÁS AZ APÁTSÁGI PINCÉSZETBEN – FOTÓGALÉRIA
A Pannonhalmi Apátsági Pincészetben tett látogatásunk képekben. Olvassa el a cikket is!
„MARADANDÓT ALKOTNI, ENGEM EZ ÉLTET MOST!”
Kürti Sándor sokoldalú üzletember, aki kifejezetten nehéz körülmények között nőtt fel, mára azonban egy neves családi vállalat menedzselésében, társadalmi munkában és éltető víziókban találta meg a mindennapok motiváló erejét. A KÜRT Zrt. alapítója a cég indulásáról, a családi vállalkozói létről és a legnagyobb büszkeségeiről mesélt a Business Class Magazinnak.
HATALOMMÁNIÁSOK A TÉVÉBEN – A DROGCSEMPÉSZ, AZ ELNÖK ÉS A PÁPA
„A HÁBORÚ CÉLJA A BÉKE” A Szent Ágoston-i idézet furcsán hangzik Pablo Escobar, minden idők leghíresebb drogbárójának szájából, pedig a Netflix saját gyártású, kétévados sorozatát nézve olykor tényleg tűnhet úgy, hogy Escobar tulajdonképpen csak békére vágyik. Igaz, olyan békére, amelynek ő diktálja a feltételeit, amelyben saját maga rendelkezhet minden felett …
CSÍKI – CIUCI, AVAGY KIÉ SZÉKELYFÖLD ELSŐ SZÁMÚ SÖRE
Többszörösen kellemetlen az Igazi Tiltott Sör, hajdani Igazi Csíki Sör és a Heineken körül kialakult botrány véleményezése mind a külföldi tőkét képviselő, mind a hazai vállalkozások számára, pedig nem a Kelet-indiai Társaság bűneivel egyenrangú ügyről van szó, hanem csak egy védjegyvitáról.
VASAKARAT, AVAGY AZ IRON BRAND IGAZ TÖRTÉNETE
Kivételes sportoló, empatikus oktató, fiatal, szép és minden jel szerint még az üzleti élethez is ért. Minden nap újabb kihívások és célok elérésére adja a fejét, legyen az a világ bármely pontján is, álmainak megvalósításában pedig férje, Shane Tusup is rendíthetetlenül segíti. Ő Hosszú Katinka, hazánk háromszoros olimpiai bajnok úszónője, a magyar úszósport emblematikus képviselője. Vele beszélgettünk virágzó vállalkozása, az Iron Brand kapcsán.
ÍGY ÍRUNK MI
Ember a klaviatúra mögött, avagy vidám kis képgaléria a a Business Class Magazin szerzőiről, munkatársairól.
A JAPÁN CSÁSZÁR IS TOKAJIBA FEKTET
A tokaji lehet a jövő bordeaux-ja, állítja Eteley Gábor, a Bordinasztia Kft. tulajdonosa és vezetője, aki kétféle befektetési lehetőséget is kínál cégén keresztül.
VILÁGSZERTE ISMERT ÉS SIKERES BRAND LETT A VIRTUÓZOK
A komolyzenei kultúrafogyasztás kiveszőben van Magyarországon, a hagyományos zenei előadások látogatása helyett Peller Mariann, a Virtuózok című műsor producere újszerű megközelítéssel rukkolt elő, és visszavarázsolta a komolyzenét az otthonokba a tévéképernyőkön keresztül. A műsor beváltotta a hozzá fűzött reményeket, a nemzetközi licence már több országban is szerepel a műsorstruktúrában, sőt, még Elton John cége, a Rocket Pictures is felkereste a készítőket az együttműködés reményében. A komolyzene terjesztése mellett a Virtuózok „sztárjai” sem tűnnek el a süllyesztőben, utódgondozásuk, a szoros emberi kapcsolatok és a mentorprogram mellett, külföldi fellépésekkel, ösztöndíjjal és lemezszerződéssel garantálható.