Home»Online»A hülyeségre mindig van piac

A hülyeségre mindig van piac

2
Shares
Pinterest Google+

A részeges humbákföldi pap és számos vállalkozása mögött álló egyik arc, Tóth Máté egy ideje már a saját márkáját is építgeti, nemrég pedig YouTube-vloggal jelentkezett. Motivációiról és céljairól kérdeztük.

Mikor és miért döntöttél úgy, hogy a saját márkádat is építed a Tibi atya biztosította anonimitás mellett?
Valójában sosem volt titok, hogy kik állnak a Tibi atya mögött. Öt éve alapítottuk a cégeket, és az adatbázisokban lehetett látni, hogy kik vagyunk. De úgy éreztem, hogy a mai világban minden elszemélytelenedik, és jó, ha egy arc is áll a márka mögött. Ráadásul az énmárka a brandépítés csúcsa. Három éve kezdtem el felépíteni a Tóth Máté márkát, eleinte előadások keretében, a Tibi atya társmárkájaként. A különbség, hogy Tibi atya politikai kérdésekhez is hozzászól, míg én inkább igyekszem szakmailag megszólalni.

Milyen fórumokon építed Tóth Mátét?
A nemzetközi trendek alakulását követem. A Facebookon indultam a kommentelős, trollkodós vonallal, három éve már az Instagramon is aktív vagyok, és nemrég belevágtam a vlogba, bár arra nem jut annyi időm, mint amennyit igényelne. Emellett továbbra is heti szinten tartok személyes előadásokat egyetemeken, fesztiválokon. Ezek elsősorban a Humbák Művek életútjáról szólnak, és megtisztelő, hogy milyen vállalkozásokkal említenek minket egy lapon, annak ellenére, hogy nem túl régóta csináljuk.

Kik a fő célcsoportod?
A fő célcsoport az egyetemisták, de örülök, ha a középiskolásokat is meg tudom szólítani, mert ők még könnyebben alakíthatóak. Saját tapasztalatból is tudom, hogy a 15 éveseket még nem érdekli az önfejlesztés. Aki még nem érettségizett le, az azt hiszi, hogy az érettségi után eljön a Kánaán, de aki már kirepült a családi fészekből, az tudja, hogy mi a tét. Ő már elfogad önfejlesztési vagy vállalkozási tanácsokat is.

Mik a fő témáid?
Próbálom fejleszteni a vállalkozói szemléletet, megmutatni, hogy nem csak a multik gépezete és a külföldre menekülés a járható út. Mivel a vállalkozásaimmal és a marketingügynökségemmel is a közösségi médiával foglalkozom, ezért ennek a különböző aspektusait is be tudom mutatni. A politika és a közélet ugyanakkor marad a Tibi atyán.

A teljes interjút olvassa el a Business Class Magazin BOHÓCOK című lapszámában! Fizessen elő nyomtatott vagy digitális formában!

Előző cikk

„Sokfélék vagyunk, sokfajta humort szeretünk”

Következő cikk

Cégek találkozhatnak az online térben