A szocialista reklámvilág
A magyar reklámok hőskorának sokan az előző rendszer tévéfilmjeit tekintik, bontott csirkével, véres hurkával, Skála Kópéval és alulöltözött hölgyekkel együtt. De egyáltalán mi indokolta, hogy azokban az évtizedekben reklámok szülessenek?
Szerethető munkahelyek – ez kell a sikerhez
A cégek munkáltatói márkájának gondozása és népszerűsítése érdekében szervezte meg idén is a DreamJo.bs a Szerethető Munkahelyek Díjat, amelyre ez alkalommal nagyvállalatok is jelentkezhettek. Balogh-Mázi Mária ügyvezetővel, Bordi Beatrix marketingvezetővel és Sóti Anett HR-szakemberrel arról beszélgettünk, hogy mi szükséges ahhoz, hogy boldogan induljunk el a munkahelyünkre a hét minden napján.
Egy korszak vége: nem kotyog tovább a Szarvasi
Befejezi a kultikus magyar cég, vége a Szarvasinak. Több százan vesztették el a munkahelyüket. Befejezi a termelést a Szarvasi Vas-Fémipari Zrt., az összes, mintegy 400 alkalmazottat elbocsátottak – tudta meg a Klubrádió. Sajtóértesülések szerint a kávéfőzőket és lámpákat gyártó társaság már egy ideje nagy bajban van, ami miatt már októberben leállította a …
Sólyom Airways 2.0: Vajon meddig repül a Srí Lanka-i–magyar légitársaság?
Érthető az aggodalom, amely a Ronan Air indulását övezi, nem is olyan rég a hasonlóképpen rejtélyes, később pedig kudarcba fullad Sólyom Airways körül röppentek fel hasonló hírek. Mindazonáltal most úgy néz ki, hogy nem szélhámosságról van szó, egyszerűen a társaság mögött álló alkalmazottaknak több időre van szükségük a befuttatáshoz. Összegeztük a zavaros körülményeket, valamint megszólítottuk a társaság képviselőjét, hogy segítsen tisztán látni.
Díjnyertes design a vízben
A Manta Swim Kft. tavaly azzal került be a hírekbe, hogy a FINA-világversenyeken is használható úszódresszt fejlesztett ki, az idén pedig New Yorkban és Berlinben is nyert már designdíjakat. Az eredményekről és a tervekről Andrusch János ügyvezető igazgatóval és Horváth Violetta marketingmenedzserrel beszélgettünk.
A scaleup az új startup
Magyarország a régiós startuptérkép közepén helyezkedik el, de Budapest, Bécs és Prága között erős verseny alakult ki. Ez annak is köszönhető, hogy multinacionális vállalatok sorra nyitják az inkubációs programjaikat a fővárosban. Cikkünkben elemezzük a lokális helyzetet, megmutatjuk, hogyan kell sikeresen futtatni egy accelerator projektet, és hogy melyek a legígéretesebb európai vállalkozások, valamint arról is beszámolunk, hogy mi a startup és a scealup között a különbség.
Vásárolj okosan a Smartkosárral!
A technológiai fejlődésnek köszönhetően a fogyasztói trendek az online vásárlás irányába mutatnak. A szupermarketek széles kínálata és az igen eltérő árak miatt azonban gyakran nehéz eldönteni, hogy hol érdemes bevásárolni. Erre a problémára talált megoldást a Smartkosár.hu csapata: született egy weboldal, amelynek segítségével összehasonlíthatjuk az online bevásárlóközpontok árait, így jelentős költséget spórolhatunk meg bevásárláskor.
Befektetések Magyarországon
Befektetés – sokszor találkozunk ezzel a szóval, de lehet, hogy mégsem tudjuk, pontosan mit is jelent. Keverhetjük a tőzsdézéssel, kereskedéssel, és azt érezhetjük, hogy ez egy teljesen más világ. Különlegesnek, kicsit megfoghatatlannak tűnhet, pedig ma már szinte mindenkinek van lehetősége befektetni. Ebben a cikkben megnézzük, hogy mi is valójában a befektetés, és azt is, hogy milyen lehetőségek vannak abban az esetben, ha kifejezetten Magyarországba szeretne valaki befektetni.
„A szenvedély és az innováció motivál” – Interjú Lenkey Ákossal, a BP Shop alapítójával
Amióta megszületett egy újabb, már a média és az internet világán keresztül is hatást gyakorló, véleményformáló generáció, amely tudatosan használja a közösségi felületeket, azóta nincsenek külföldi vagy belföldi trendek, csak trendek vannak – állítja Lenkey Ákos, a BP Shop alapítója, aki szerint ettől függetlenül vannak olyan termékek, amelyeket nem lehet eladni Magyarországon. Véleménye szerint a cipőgyártás tudomány, különösen a sneakerek esetében, de a Tisza és a Maklari márkákat mindenképpen kiemelné, a 2Rule-ban pedig nem lát konkurenciát.
Keserű cseppekben édes családi örökség – A Zwack család
Zwack Izabella és Sándor, Zwack Péter üzletember gyermekei ápolják és folytatják a Zwack Unicum Nyrt. történetét, és bővítik, színesítik a hungarikumnak, védjegynek számító Unicum-alapú portfóliót. Bár nem idehaza születtek, ma már mindketten Magyarországon élnek, és közösen dolgoznak családi örökségük megőrzéséért. Az elfoglalt szeszkészítő testvérpárral írásban készítettünk interjút családról, tradícióról és …