Fotelből a vadászgépbe
A dicső, történelmi márkák között sok olyat találunk, ami két szakmai tehetség elengedhetetlen együttműködéséből jött létre. Edmond Jaeger és Antoine LeCoultre, Antoni Patek és Adrien Philippe – itt a történelem méltatlanul elfeledte Franciszek Czapek nevét, vagy Jules Louis Audemars és Edward Auguste Piguet.
A D kategória egyik utolsó szamurája – Toyota Camry Hybrid
14 év után tért vissza Európába 2019-ben a Toyota Camry. A 8. generációs Camry dicsfénnyel kísért „újra” bevonulása kiszorította a palettáról az Avensist. Maga a modell 1979-ben kezdte meg pályafutását, Celica Camry néven.
„Csak a márkánk van és a bizalom” – Bónusz Brigád
Hazánkban addig nem ismert teljesen új koncepcióval lépett piacra a Bónusz Brigád közösségi vásárlási szolgáltatás, akik elsőként tettek online megvásárolhatóvá egészségügyi, oktatási, szépségápolási és utazási szolgáltatásokat, bizalmat adtak a bankkártya használathoz és elsőként hozták be a visszafizetési garanciát. A 11 éves piacvezető céget is elérte a koronavírus – csődvédelmet kellett indítaniuk.
Ha sok az eszkimó
A webkereskedelem helyzetbe kerüléséről Nagy Sándorral, az Ecommerce Hungary elnökével beszélgettünk.
Ez mindannyiunk számára egy nagy örömzenélés
Farkas Róbert zenész, a Budapest Bár zenekar alapítója és vezetője a Magyar Érdemrend lovagkeresztje polgári tagozata kitüntetésben részesült idén márciusban, és bár a díjat személyesen nem tudta átvenni, az egész zenekar sikerének tartja az elismerést. A zenekar új albumáról, az előttük álló szezonról és arról beszélgettünk, mit tehet egy zenész, ha éppen nem tud színpadra állni.
A koronavírus megfékezésére fejleszt alkalmazást egy magyar cég
Mobilalkamazást fejleszt a Visual Cortex magyar IT-csapat az Európai Unió támogatásával, amely megmondja, hogy találkoztunk-e koronavírusos beteggel az elmúlt 14 napban, mikor és mennyire volt közel hozzánk az illető és mennyi ideig tartózkodtunk egymás közelében. A cég alapítóját, Werderits Krisztiánt a hatékonynak ígérkező VirusContact alkalmazás céljáról, a kockázati tényezők kivédéséről, a szerver működéséről és személyiségi jogok biztonságáról kérdeztük.
„Elképzelhető, hogy az egész szezont bebukjuk!”
A koronavírus legerősebb gazdasági hatásai a szórakoztatóipart sújtják, ezen belül főként a vendéglátóipart és a turizmust. Gerendai Károly üzletember mindenik projektje – fesztiválok, rendezvények, gasztronómia létesítmények, vásár, szabadtéri strand – a járvány áldozatául esett, üzlettársaival túlélési megoldásokat próbál találni a meglévő vállalkozásainak megmentésére. Útmutató lehet kisebb vállalkozásoknak is.
„Valaki így is, úgy is sérülni fog”
Nem lesz sem olimpia, sem labdarúgó Európa-bajnokság. Hogy milyen hatása van ennek a nemzetközi sportéletre? Kele János futballszakírót kérdeztük Az interjú eredetileg a Business Class Magazin 2020/04-i számában jelent meg. Sportszerető emberként téged hogyan érint a sportélet leállása? Nehezen. Arra kellett rájöjjek, hogy a sport követése ritmust ad az életemnek. …
Budapestre költözött a Balaton
Bezerics Dani és Vera misszióként tekintenek a Balaton népszerűsítésére és a regionális összefogás megteremtésére – mindezt úgy, hogy kreatív, hazai alapanyagú ételekkel nyújt közösségi élményt a Palettáikban. Három éve úgy döntöttek, hogy Budapestre is elhozzák a balaton-érzést és a Tompa utcában is nyitottak egy bisztrót.
Kell az, hogy másnap legyen?
Szabó Ibolyával, a Dreher Sörgyárak vállalati kapcsolatok vezetőjével a felelős alkoholfogyasztásról, és a sörpiac reneszánszáról beszélgettünk.