Leállni nem lehet
Lobenwein Norbertet, a Volt Fesztivál szervezőjét, aki a Music Hungary Szövetség alelnökeként az állami mentőcsomag elosztásán is dolgozik a fesztiválokat és szórakozóhelyeket ért veszteségekről, a túlélési lehetőségekről és a jövő tervezhetőségéről kérdeztük.
A fiú éppen úton van az új munkahelyére, egy halottasházba
A koronavírus-járvány keresztül húzta az Átjáróház című film stábjának terveit, de a forgatás újra indulhatott. Madarász István rendező szerint nem egyszerű maszkban, kesztyűben dolgozni – de megcsinálták.
„A salátabizniszben is legjobban az emberek érdekelnek”
A járványról kérdeztük Gazsi Zoltánt, az Eisberg Hungary ügyvezetőjét, aki beavatott minket a cégvezetés fortélyaiba, valamint a betegségéről is beszélt. Nem mindennapi interjúnk a salátabirodalom hazai vezetőjével.
Kő fagyi?! – Budapestre is beköltözött a mindszentkállai kultikus fagyizó
Kő fagyi? névvel nyitott fagylaltozót három évvel ezelőtt Biszku Ferenc és családja a Káli-medencében, Mindszentkállán. Azóta akkora népszerűségre tett szert a kultikus fagyizó a fővárosiak körében is, hogy most Budán is nyitottak egyet.
Ford Ranger Raptor: A legkeményebb platós
Felejtsenek el mindent, amit eddig tudtak a pickupokról, a Ranger Raptor egy új faj, terepre született versenygép, amely a legkeményebb körülmények közt hozza a legjobb formáját. Igazi több autó egyben. Hiszen egyrészt 5 személynek kényelmes útitárs, ha kell ideális munkaeszköz, a hétvégén pedig hobbi tereprali autó.
Óraipari szivárvány
Órakedvelő körökben évről évre téma, hogy nem készülnek színes karórák. A fekete, fehér, szürke, kék, zöld színek különböző – összességében egyhangú – kombinációi uralják az óraipart az elmúlt évtizedekben.
Budai gasztrofészek
A Fióka története 2013 év végéig nyúlik vissza – az étterem kiállta az idő próbáját, és még mindig népszerű a karakteres ízeket és a minőségi borokat kedvelő közönség köreiben.
Mint egy futóverseny
Hektikus a piac – állítja Szigetvári József, a Szallas.hu Csoport vezérigazgatója, aki reméli, hogy a turizmus-vendéglátás jól jöhet ki a pandémiából.
Fotelből a vadászgépbe
A dicső, történelmi márkák között sok olyat találunk, ami két szakmai tehetség elengedhetetlen együttműködéséből jött létre. Edmond Jaeger és Antoine LeCoultre, Antoni Patek és Adrien Philippe – itt a történelem méltatlanul elfeledte Franciszek Czapek nevét, vagy Jules Louis Audemars és Edward Auguste Piguet.
A D kategória egyik utolsó szamurája – Toyota Camry Hybrid
14 év után tért vissza Európába 2019-ben a Toyota Camry. A 8. generációs Camry dicsfénnyel kísért „újra” bevonulása kiszorította a palettáról az Avensist. Maga a modell 1979-ben kezdte meg pályafutását, Celica Camry néven.